✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...
✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...

اثرات خواندن قرآن در استجابت دعا(ختم دسته جمعی )

یک روایت از پیغمبر اکرم ص است که حضرت فرمودند: «مَنْ خَتَمَ القُرآنَ فَلَهُ دَعْوَۀٌ مُسْتَجَابَۀٌ».(الدر المنثور، 10، 406) 
هر کسی که قرآن را ختم کند، دعای او پس از تلاوت قرآن مستجاب است.   

(به نیت  سلامتی و تعجیل در فرج مولایمان مهدی صاحب زمان عج الله و رفع موانع ظهور حضرت و...)


خوشحال میشم منو در این امر یاری کنید...مهلت تا اخر اردیبهشت..ممنون از همراهی شما


 جزء شرکت کننده جزء شرکت کننده
Click the image to open in full size.  جزء1امیر حسینClick the image to open in full size.    جزء16 بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء2
 
   زهرا ساداتClick the image to open in full size.  جزء17   داداش نارنجی
Click the image to open in full size.  جزء3  ابجی فاطمه Click the image to open in full size.جزء18  بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء4ابجی زهراClick the image to open in full size.  جزء19   بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء5دنیا جونClick the image to open in full size.  جزء20 بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء6 بانوی عزیزمClick the image to open in full size.  جزء21 بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء7داداش نارنجی Click the image to open in full size.  جزء22 بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء8   بانوی عزیزمClick the image to open in full size.  جزء23  اقا معلم
Click the image to open in full size.  جزء9   بانوی عزیزم Click the image to open in full size.جزء24  بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء10
 
 لیلیClick the image to open in full size.  جزء25  بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء11  بانوی عزیزمClick the image to open in full size.  جزء26داداش سید
Click the image to open in full size.  جزء12 یاس عزیزمClick the image to open in full size.  جزء27 لاله خانوم
Click the image to open in full size.  جزء13 بانوی عزیزمClick the image to open in full size.  جزء28   بانوی عزیزم
Click the image to open in full size.  جزء14اقا محسن Click the image to open in full size.  جزء29
 
  نرگس عزیز
Click the image to open in full size.  جزء15 بانوی عزیزمClick the image to open in full size.  جزء30
 
   
ابجی قاصدک

نظرات 19 + ارسال نظر
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 07:48 http://sokootfatemeh.mihanblog.com

خدا از همه قبول کنه

امین...ان شاالله

دنیا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 23:54 http://www.donya56.blogfa.com

سلام عزیزم.....
افتخار خوندن کدوم جزء قران مال منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام دنیاجون.....دیر اومدی...ان شاالله ختم بعدی

زمزمه باران... سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 21:49

آبجی گلسا جزء30آسونترین جزء قرآنه...سوره های کوچیک داره...
روی ماه نازنین زهرا رو ببوس و بغلش کن و یه ماچ آبدار از طرف من رو لپای خوشکلش بکن ....

اره ههخهخخخ...... گفتم یه حالی بهت بدم.....انرجی بگیری..اسونترین سوره رو بهت دادم....

زمزمه باران... سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 16:25

سلام...
جزء30خونده شد...

سلام... افرین....من تازه دیروز جز 20که مال ختم یاسی جون بود تموم کردم....

بانو سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 11:13

سلام عزیزم بله میخونم

سلام ابجی...ممنون

زمزمه باران... سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 09:52

سلام آبجی...خوبی؟؟
ممنون اسم تو لیست ختم قرآن ثبت شد...
ممنون داداش بزرگه ضامنم شدین...
امروز جزء میخونم...

سلام قاصدک خوبی؟؟؟
جز 30 برا دخترم بود ولی اون اصلا وقت نمیکنه ...الان موقع امتحاناتشه.....ثبت کردم واسه شما

نارنجی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 09:47 http://mahvasetarehman.blogfa.com/

سلام گلسا جان ممنون لطف کردین
من اصولا هفت رو دوست دارم واسم خوش یمنه همیشه

سلام داداش....خواهش میکنم....

منصور سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 09:09 http://dastankootah.mihanblog.com

سلام...

با داستان خانه هنرمندان به روزم ومنتظر شما ممنونم...[گل]

سلام.....چشم به حضورتون میرسم.....ان شاالله

معلم سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 08:59 http://shirinbeyan.mihanblog.com/

من وکیل نیستم ضامن هستم. :

ღدوستانهღ سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 08:03 http://doostaneh7985.blogsky.com

سلام عزیزم . ممنونم که بهم خبر دادی
جزء 6 هم سهم من
ان شالله از همگی قبول باشه

سلام ابجی جزئ 4 برای شما ثبت کردم ......ممنون....دعاگو هستم

ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 00:37 http://sokootfatemeh.mihanblog.com

سلام آبجی
منم دوست دارم شرکت کنم هر جزئی باشه قبوله

سلام.....جزع 3 مال شما

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 23:27

کدوم جز ها رو باید خوند؟

همون ها که گل داره

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 23:27

کدوم جزها روباید خوند؟

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 23:25

سلام عزیزم
بقیه که مونده رو مامیخونیم
۴جز منو محمدم بقیه روهم آبجیام میخونن

ممنون بانو.....یعنی بقیه که گل داره همشو شما میخونین ...ثبت کنم

سید.ق.م دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 22:14

سلام
هر جزءای رو دوس داری واسم بذار

سلام
واسه شما26.....خوبه.....بیشتر خاستی بگو

یاس دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 22:05

سلام عزیزم.
جزء 12 برا خودم و جزء 14 محسن میخونه.

سلام.....
ممنون

نارنجی دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 22:00

سلام
جزء ۷و۱۷و۲۷ راواسه من لطفا ثبت کن مرسی
از شما

سلام.....
ممنون...27 لاله خانوم قبلا انتخاب کردن

معلم دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 21:59

به انتخاب خودت باشه ...
انتخاب کردی ثبت کن و خبر بده...
ممنون..
برای آبجی قاصدک هم انتخاب کن..
ضمانتش با من..

مرسی ولی شما وکیل قاصدکی ایا
بزار چند روز دیگه میاد خودش انتخاب میکنه.......
برای شما جز23.....بعدا صبت میکنم....با گوشی نمیشه

الاله سرخ دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 21:44

جز۲۷بزار گلی جان

چشم.....بعدا صبت میکنم.....الان با گوشی نمیشه....مرسی ابجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.