✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...
✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...

هرکس عبادت خالصانه اش را به سوی خدا بفرستد،.........

بدون هیچ تردیدی در شروع هر سالی، همه مون آرزو داریم که سال آینده اتفاقات خوب و خوشایندی توی زندگی مون رخ بده و شاهد کلی رخدادهای گوارا و مبارک باشیم و شاید این روزهای پایانی سال، خیلی از ماها خدا خدا می کنیم که سال 95، یه سال متفاوت واسمون باشه.

همین جا به شما اطمینان میدم که سال آینده، سال فوق العاده عالی و پرخیر و برکتی واسه ی شماست و بهترین سرنوشت ها براتون رقم می خوره. فقط یه شرط داره و اون شرط رو هم، حضرت زهرا سلام الله علیها برای من و شما با این کلام زیبا و در خور تأمل تعیین کردن که فرموده اند:
« هرکس عبادت خالصانه اش را به سوی خدا بفرستد، خداوند بهترین سرنوشت ها و مصلحت ها را برای او خواهد فرستاد.»

 

 معامله، معامله ی بسیار ساده و پرمنفعتیه. فقط باید من و شما، مصمم بشیم که:

* وارد این معامله بشیم.
* به طور جدی تلاش مون رو بر این بذاریم که عبادت های خالصانه ی خودمون رو تقدیم خدا کنیم.
* یادمون هم باشه که عبادت یعنی هر کار خوبی که واسه ی رضایت و خوشنودی خدا انجام میدیم. از انجام تکلیف های الهی همچون نماز گرفته تا نیکی و محبت و احسان به دیگران و تلاش برای اصلاح خودمون و خوش اخلاقی با دیگران.

حضرت زهرا سلام الله علیها که معصوم هستن و هیچ خطایی در گفتار و رفتار نداشتن و به رمز و رموز این عالم واقفن، به من و شما قول دادن که در صورت تقدیم کردن عمل و عبادت خالصانه به خداوند مهربان، بهترین سرنوشت ها، مقدرات و مصلحت ها برای ما رقم بخوره.

بنابراین، *اتفاقات سال 95 خود را من و شما با عملکرد خودمون تعیین می کنیم. این من و شماییم که تصمیم می گیریم چگونه عمل کنیم و چه مقدراتی رو در زندگی مون تجربه کنیم و چه سرنوشت هایی واسمون رقم بخوره.

اینم به عنوان نکته ی پایانی یادمون باشه که اگه قراره عمل خوب و خالصی رو همچون یک هدیه به خدا تقدیم کنیم، قطعاً این عمل نمی تونه بدگویی درباره ی دیگران، اذیت اطرافیان، دروغ و بداخلاقی و ناسپاسی و امثال اینها باشه.

*هدایای خوب، تقدیم کنیم تا هدایای عالی دریافت کنیم.