✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...
✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...

عجب حرفی زده این نیچه!


از زمانی ڪه بشر توانست وقایع را ثبٺت و ضبط کند،

دیگر

نه عصا مارشد
نه دریا شکافت
نه کودکی بی پدر متولد شد
نه مرده ایی زنده شد
نه انسانی در دل ماه رفت
نه انسانی با حیوان سخن گفت
نه انسانی سوار بر قالیچه پرواز کرد
نه آتشی گلستان شد
نه پیامبری ظهور کرد !!!!!

برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه !
برایش روزه بگیری یا نه !
فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی !

اما اینها برای من و تو فرق می کند .
و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم ،من گفتم من با ایمان ترم تو گفتی من!
و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی ست
فقط راه اتصالمان به او فرق دارد.

به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم !
اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود
نه به شیوه ما!
خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت ...