✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...
✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...

تو رو به خدایه خودم میسپرم

تو رو به خدایه خودم میسپرم میدونم دیگه راهت از من جداست
میدونم که این زندگی هم مثه چشایه قشنگت چقد بی وفاست
تو رو به خدایه خودم میسپرم خداحافظی کن برو وقتشه
امیدم به اینه که شاید یه روز دوباره دلت بیقرارم بشه 

                                                      تو این مدتی که کنارم بودی تمومه خوشیهارو خواستم برات

دعا میکنم هر جا هستی فقط  بپیچه صدایه خوشه خنده هات

چقد خاطره یادگاره توئه چه عکسایه خوبی گرفتم ازت

یه روزی یه جایی میبینم تو رو تمومه امیدم همینه فقط

دم رفتنت آسمون ابریه میدونم که بعد از تو بارون میاد

منم زیر بارون دعا میکنم خدا بهترینارو واست بخواد