✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...
✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...

فرارسیدن تاسوعاوعاشورای حسینی تسلیت باد

 کاش تا خیمه سبزت برسد فریادم

من از آن روز که در بند توام آزادم

عاشقم دست خودم نیست بگو تا چه کنم

دل به یک یوسف گم گشته زیبا دادم

باز من ماندم و پرونده امضا نشده

کاش با یک نظر لطف کنی دلشادم 

عافیت در دل من راه بصیرت بسته

    شد هوس جای تو موعود من و میعادم         

بنده ای بی صفت و هر چه که بادابادم

ترسم این چشم به دیدار تو عادت نکند

بسکه بر جلوه صد رنگ گنه معتادم

تشنه روی توام رفع عطش می خواهم

گفتم از تشنگی و یاد لبی افتادم

مثل زهرا وسط روضه زپا افتادم

بعد یک عمر حسین است فقط ذکر لبم

چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم

نام تو حرز نجات است مبادا برود

در سرازیری قبر اسم شما از یادم 

چون در لحدم نکیر و منکر دیدند

یک یک همه اعضای مرا بوئیدند

دیدند زمن بوی حسین می آید

از آمدن خویش خجل گردیدند


تو این شبو روزا و مخصوصا امشب برای پیروزی مسلمانان عالم دعا کنیم...مسلمانهایی که فقط به جرم وجود محبت اهل بیت تو دلشون کشته میشن

ما اینجوری داغون میشیم ....مهدی فاطمه دلش خونه.....برای فرج امام زمانمون دعا کنیم تا همه ی مشکلاتمون حل بشه