✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...
✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...

"ای کسانی که ایمان آورده اید،
ازبسیاری ازگمانها بپرهیزید،که پاره ای. از گمانها گناه است،.....
.ازخدا بترسید،خدا توبه پذیر ومهربان است"

نظرات 17 + ارسال نظر
پروا چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 01:35 http://parvapoems.blogfa.com/

اینو البته دوست دارم.و کاش همین ییک سخن را به زخم کارمان می زدیم.بدی اش اما اینه که هر چی گمان بد و افترا و تهمت بود ؛ عربها در حق ایرانیان و دیگر کشورها فرض کردند و به این پشتوانه تاختند و سوختند و به غارت بردند.

ایه ی مبارک قرانه
اره بکار ببندیم خیلی خوبه ..مررسی از حضورت و لطفت

پروا چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 01:31 http://parvapoems.blogfa.com/

اینو البته دوست دارم.و کاش همین ییک سخن را به زخم کارمان می زدیم.بدی اش اما اینه که هر چی گمان بد و افترا و تهمت بود ؛ عربها در حق ایرانیان و دیگر کشورها فرض کردند و به این پشتوانه تاختند و سوختند و به غارت بردند.

تنهای جنوب یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 21:37 http://rahgozar1990.blogfa.com/

سلام گلسا جان خوبی
لایک

سلام مرسی خوبم

معلم... یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 18:41 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

http://quran.al-shia.org/fa/id/26/15/52.htm

سلام اقا معلم این چیه من با گوشی نمیتونم ببینمش

دوستانه یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 17:33 http://doostaneh7985.aramblog.ir

سلام
بله خیلی از همین بد گمانی ها و سوء ظن ها علاوه بر گناه موجب شده یه جرم و جنایت هم صورت بگیره
مثلا برادر یا شوهر به همسر بد گمان میشه و دست به جنایت میزنه یا یه زندگی از هم میپاشه

بله درسته و وحشتناک
سلام خوش اومدی

یاس یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 16:39

سلام عزیزم.
مهنازجون فکرمون گناه نیست یعنی اگه فکر به گناه کردن داشته باشیم تا اون گناهو انجام ندیم گناه برامون نوشته نمیشه اما منظور این آیه اینه که نباید نسبت به دیگری سوء ظن یا بدگمانی داشته باشیم.
یعنی اینکه من اگه تو فکرم نسبت به یه شخصی بدگمان باشم برام گناه محسوب میشه و تنها گناهی که فکرشم گناهه همین سوء ظن هستش.

سلام خوش اومدی مرسی از توضیحت افرین

هدایتی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 15:49

من متن ارسالی یاسی عزیز رو می پسندم خیلی بجا نوشتند

منم هم همین طور هههه

مهناز یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 14:54 http://delamgereftekhooda.blogfa.com

سلام مگه نه اینکه فکر ما گناه به حساب نمیاد ...گمان میشه فکر و ذهن عایا؟؟؟؟شاید منظورشون اینه با گمان ما به عمل نزدیک میشیم وگناه میکنیم نه ؟؟؟؟

فکر کنم منظور ایه شریفه گمان های بد ه
مثل بعضی فکرها که شاید حتی به کسی هم نگفتیم

سید.ق.م شنبه 11 مهر 1394 ساعت 23:15

اشتباه گرفتی چون من فقط دو تا شیرینی خوردم!
کسی تعارف نمیکنه خودت باید کلتو مینداختی پایین میومدی توو

ههههه پس من اونقدر اضافه وزن دارم
ما کلمونو نمیندازیم پایین بریم خونه ی کسی سرمونو بالا میگیریم میایم خونتون

سید.ق.م شنبه 11 مهر 1394 ساعت 21:32

عه خونه ماست اونجا که خب میومدی توو
حیف شد نیومدی!!!

هههه دیگه کسی نیومد تعارف کنه شما هم که فقط شیرینی میخوردی

یاس شنبه 11 مهر 1394 ساعت 20:28

سلام عزیزم.
بدگمانی خیلی بده و انسانو بیمار میکنه و به مرضی مبتلا میشه که دیگه نمیتونه زندگیه سالمیو داشته باشه.
ان شالله که بتونیم فکرمونو از بدگمانی مصون بکنیم.
ممنونم بابت پستت.

سلام عزیز دلم مرسی خوش اومدی

سید.ق.م شنبه 11 مهر 1394 ساعت 19:03

سلام
ان شالله از گمانهای نابجا و بد دور باشیم!

سلام ان شاالله
فکر کنم دیروز سرتون حسابی شلوغ بود
اخه دیروز اومدم قم خیابان 66کوچه ی 7پلاک 4
هیچ کس تحویلمون نگرفت

زهرا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 16:11

سلام

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟

محمد شنبه 11 مهر 1394 ساعت 16:06

عالی بود

مرسی

معلم شنبه 11 مهر 1394 ساعت 14:04 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

یا ایها الذین آمنوا اجتنبوا کثیرا من الظن إن بعض الظن إثم

مرسی زحمت کشیدی

معلم شنبه 11 مهر 1394 ساعت 14:03 http://www.dini-arabi89.blogfa.com

گمان بد❗
یه نفربه دوستش ‏گفت:

به 300 هزار تومن نیاز ضروری دارم میتونی واسم جورکنی❓
دوستش گفت:
نیم ساعتی صبر کن،
میام پیشت.
ازنیم ساعت که هیچ یک ساعت ونیم هم گذشت و دوستش نیومد، هرچه سعی کرد باهاش تماس بگیره نشد... موبایلش خاموش بود❗
تعجب کرده بود...
احساس کرد دوستش شانه خالی کرده وفرار کرده...
بدقولی کرده...
آخه دو ساعت گذشت بازهم موبایلش خاموش بود.
به دوستش این جمله را نوشت:
نترس! موبایلت رو روشن کن با هرکی دوست داری صحبت کن؛ کمکت رو نخواستیم❗❗
ربع ساعتی گذشت...
دوستش تماس گرفت، بعد از احوال پرسی گفت: یه لحظه... یه پیامک برام اومده، اجازه بده بخونم...
بعد از خواندن پیامک، به او گفت: خدا بیامرزدت❗
من موبایلم رو بخاطر فرار از تو خاموش نکردم...
خاموش کرده بودم چون رفته بودم موبایلم رو بفروشم تا کمکی کرده باشم...❗

مقدار پولی که لازم داشتی تهیه کنم... بقیه پولها رو رفتم موبایل موقتی خریدم تا باهات تماس بگیرم..

سلام مرسی از متنت خیلی قشنگه اینو داشتم قبلا

ماهی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 12:55

ما که میترسیم خوب هم میترسیم

خوش به حالتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.