✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...
✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...

جای پای خدا

مردی در عالم رویا به سایه ی خود نگاه می کرد و جای پایش

که بروی ساحل افتاده بود اما جای پای دیگری هم دید به خداوند

گفت :خدایا این جای پای کیست که همیشه با من است؟

خداوندگفت :فرزندم جای پای من است که همیشه با تو همراه

است .مرد بقیه روزهای زندگیش را از نظر گذراند و لحظات بحرانی

و سختی را در ساحل زندگیش دید که فقط جای پای خودش مانده

با گلایه از خداوند پرسید :خدایا پس در این شرایط سخت و بحرانی

که من نیاز به تو داشتم چرا تو نیستی؟

خداوند گفت : عزیزم این درست لحظه ایست که من تو را به آغوش

کشیده بودم و این است که جای پای من بر ساحل نمانده است و

مرد با نگاهی خیس خداوند را مینگریست که همچون پدری مهربان

به او لبخند میزند.