✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...
✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

✿ ღ ღمهربونیღ ღ ✿

سلام ،کوچه ی کرامتی است که آدم ها راه محبت به همدیگر را گم نکنند...

عید مبعث مبارک باد


 مبعث ما آن مبعثی نیست که پیامبرش بعد از وحی حالت دیوانگان به خود گرفته و باید پیش یهودی برود تا برایش آشکار کند مبعوث شده است! نه! ما معتقد به مبعثی هستیم که امیرالمومنین برایمان تفسیر و توضیح داده : 

  پیامبر صلّى اللّه علیه و «آله» و سلّم چند ماه از سال را در غار حراء مى‏ گذراند، تنها من او را مشاهده مى ‏کردم، و کسى جز من او را نمى‏ دید، در آن روزها، در هیچ خانه اسلام راه نیافت جز خانه رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله و سلّم که خدیجه هم در آن بود و من سوّمین آنان بودم. من نور وحى و رسالت را مى‏ دیدم، و بوى نبوّت را مى ‏بوییدم من هنگامى که وحى بر پیامبر صلّى اللّه علیه و «آله» و سلّم فرود مى ‏آمد، ناله شیطان را شنیدم، گفتم اى رسول خدا، این ناله کیست؟ گفت: شیطان است که از پرستش خویش مأیوس گردید و فرمود: على! تو آنچه را من مى‏ شنوم، مى‏ شنوى، و آنچه را که من مى ‏بینم، مى ‏بینى، جز اینکه تو پیامبر نیستى، بلکه وزیر من بوده و به راه خیر مى‏ روى.

  «نهج البلاغه خطبه ی قاصعه، ۱۹۲»